A- A A+
FaqSoalan Lazim
HubungiHubungi Kami
maklumbalas3Aduan Maklumbalas
petalaman3Peta Laman

Piagam Pelanggan - Halaman 2 dari 2

Kadar pengguna: 1 / 5

bintang aktifBintang tidak aktifBintang tidak aktifBintang tidak aktifBintang tidak aktif
 

Indeks Artikel

8.    Pecahan sempadan,pecahan bahagian,ubah syarat,permohonan sewaan tanah kerajaan serta cantuman tanah

        dalam tempoh dua (2) minggu dari tarikh penerimaan dengan syarat memenuhi peraturan-peraturan yang

        ditetapkan oleh Majlis Daerah Ketereh  Perbandaran Islam.

9.    Meningkatkan mutu perkhidmatan kebersihan dan keindahan disekitar pekan-pekan dan kawasan-kawasan

        taman perumahan setiap dua (2) bulan sekali.

10.  Mendirikan bangunan sesebuah jenis sementara,pindaan pelan dan tambahan dalam tempoh dua (2) minggu

        dari tarikh permohonan diterima.

11.  Mendirikan bangunan sesebuah jenis kekal/separuh kekal dalam tempoh tiga (3) minggu dari tarikh terimaan permohonan.

12.  Memastikan kelulusan pelan bangunan bagi projek perumahan,kilang dan pam minyak dalam tempoh dua (2) bulan dari

        tarikh permohonan memenuhi syarat-syaratnya.

13.  Memberikan respon kepada maklumbalas dalam tempoh tiga (3) hari bekerja

14.  Menyelesaikan aduan awam dalam tempoh 14 hari bekerja selepas aduan diterima

15.  Memproses permohonan sewaan harta/bangunan/gerai/kiosk dan lain-lain dalam tempoh tujuh (7) hari setelah memenuhi

        syarat-syarat yang ditetapkan.

16.  Mengemaskini maklumat penyewaan dan akaun sewaan dalam tempoh lima (5) hari tarikh maklumat lengkap diterima.

Majlis Daerah Ketereh
Perbandaran Islam

KM 19, Jalan Kuala Krai,
16450 Kota Bharu, Kelantan Darul Naim.
Tel: [+609] 7886112        Faks: [+609] 7886031

Kod QR Web Mobil

Bb

Bilangan Pelawat

Hari ini6
Semalam23
Minggu ini77
Bulan Ini574
Jumlah22981

25 April 2024

Search

SEO - LAMAN WEB RASMI MAJLIS DAERAH KETEREH PERBANDARAN ISLAM

KELGOV PPST
Dasar Privasi
Test Kompaun Yang Dikeluarkan Oleh Semua Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) Negeri Kelantan